هزینه های سفر به روسیه
نوشته شده توسط : enitour

هزینه‌های سفر

نام مسکو پایتخت روسیه در فهرست گران‌ترین شهرهای دنیا قرار دارد. واحد پول این کشور، روبل است. کارت‌های اعتباری همه جا پذیرفته  نمی‌شوند و معمولا چک‌های مسافرتی را نمی‌پذیرند. بیشتر جاذبه‌های گردشگری از جمله موزه‌ی ارمیتاژ، فقط پول نقد می‌پذیرند. برای بازدید از کاخ کرملین می‌توانید از کارت اعتباری استفاده کنید. برای پرداخت هزینه‌ی قطار و هواپیما باید پول نقد داشته باشید. در صورتی که تمایل دارید هزینه‌ها را با کارت اعتباری پرداخت کنید می‌توانید از پرسنل هتل محل اقامت بخواهید که برای شما بلیط تهیه کنند.

در روسیه، هزینه‌ی ورودی برای موزه‌ها و جاذبه‌های فرهنگی، برای خارجی‌ها دو برابر اهالی روسیه است.

روسیه

یکی از پرهزینه‌ترین بخش‌های سفر به روسیه به خصوص مسکو، هزینه‌ی اقامت است. البته هتل‌های ارزان هم در روسیه پیدا می‌شوند اما نباید انتظار خدمات و امکانات عالی از آنها داشته باشید. اگر مشکلی با اقامت در هاستل ندارید، می‌توانید یکی از هاستل‌های خوب روسیه را برای اقامت امتحان کنید. البته هاستل‌ها هم رده‌بندی متفاوتی دارند و بهترین هاستل‌ها کمی گران ولی نسبت به هتل ارزان‌تر هستند.

خوشبختانه هزینه‌ی حمل و نقل عمومی در روسیه زیاد بالا نیست. بازدید از جاذبه‌های گردشگری هم چندان گران تمام نمی‌شود.

یکی دیگر از هزینه‌های سنگین سفر به روسیه به خصوص برای کسانی که تمایل دارند با کمترین هزینه سفر کنند، غذا و نوشیدنی است. رستوران‌هایی که منویی به زبان انگلیسی دارند و توریستی محسوب می‌شوند بسیار گران هستند. اگر از این رستوران‌ها فاصله بگیرید و جاهایی را انتخاب کنید که مشتریان آن را اهالی روسیه تشکیل می‌دهند، می‌توانید با هزینه‌‌ی نسبتا معقولی در رستوران غذا بخورید.

روسیه




:: برچسب‌ها: روسیه, گردشگری, جاذبه های گردشگری روسیه, مکان‌های دیدنی روسیه, شهرهای زیبای روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: